Feb 13, 2007

هرتلة

مش عارفة هكتب عن ايه
عندى كلام كتير عايزة اقوله
مخنوقة اوى اليومين دول و مش عارفه ليه .. من غير سبب ؟ لا اكيد فى سبب بس انا لسه مش عارفاه
حاسه انى متضايقه جدا رغم انى بكرة هركب الطيارة و هنزل على مصر و انا بقالى اكتر من 6 شهور مستننيه اليوم ده
مش عارفة فيا ايه
بسمع اغنية معينة مرة ورا مرة ورا مرة طول اليوم و مبغيرهاش مع انى مش حاسه بكلامها اصلا
معظم اللى حواليا شايفين ان انا انسانة متناقضه و متقلبة
انا دلوقتى اقتنعت بالكلام ده جدا

فى لحظة مخنوقه و مش طايقه حد و بعدها بثوانى فرحانه
و كله من غير سبب
مليش نفس اعمل حاجه
حاسه ان حياتى كلها فلاشات باك .. كل ما حاجه تحصل افتكر موقف مشابه مع ناس تانية زمان

Dunno whats wrong with me..



7 comments:

elkamhawi said...

صباح الفل
ليه يا بنتى كدة ما نتى زى الفل وعلى فكرة هتنورى مصر
ويارب توصلى بالف سلامة

Anonymous said...

بصي أولا هاى

ثانيا بقي ده الطبيعى لانك حتغيرى المكان اللي انتى فيه


ثالثا بقي إن شاء الله توصلي بالسلامة وتبقي بخير

الناي الحزين said...

السلام عليكم

اسمك جميييل
"إيثار"

وبعدين كده اول مره اجيلك الاقيكي مكتئبه كده
فك ياعم
حد يبقي متضايق وهو نازل مصر دي حتي مصر ام الدنيا
:)
مدونتك جميله ورقيقه خالص

Oma said...

betgeli el 7ala de kter..7awli te3'ayari gaw..w 3la fekra ana 5adt bali enk gawza2,w kolhom hawa2yen gedan,,asli menhom :D

rabena m3aki ya gamela w ya rab tetl3i men el mood da..7awli te3'yari gaw aw to3di a3det tahyes m3 es7abek..every thing will be ok :)

3rby said...

عادي
مش جوزاء
لما تيجي لازم اشوفك

emz said...

elkamhawi

مصر منورة باللى فيها :)
و انا الحمد لله وصلت ..

mesh2dra

اولا هاى
ثانيا .. الموضوع مالوش علاقه بتغيير المكان فى رايى ..يمكن مش عارفه بالظبط

الناى الحزين

منورة المدونة
و يا ريت تزورينا تانى :)

oma

lol..
kol el nas gawza2 el yomen dol walla eh :P

3rby

انا جيت خلاص :)

عبدالله مفتاح said...

وتس ذا مينينج اوف هابي فالانتياين