Oct 28, 2006

Daring to be themselves

Daring To Be Themselves!
قريت الجملة دى فى فاترينة لمحل من بتوع اللبس من فترة .. نسيت اسم المحل بس الجملة علفت فى دماغى.. هل انا اجرؤ انى اكون انا؟؟
اجرؤ انى اقول رأيى فى اى حاجة ؟ هل اجرؤ انى اعمل اللى فى دماغى مع انه صح؟؟
للاسف طلعت الاجابة لأ.. انا لقيتنى طول الوقت ببدل فى وشوش عشان ارضى اللى حواليا .. ساعات اعمل فرحانه عشان مزعلش اللى حواليه و ساعات اعمل زعلانة مع انى بزقطط من جوه نفسى اكون انا قدام الناس.. انا و بس انا بكل مشاعرى
و سبب من اسباب انى عملت البلوج ده انى اكتب فيه اللى انا حاساه بجد من غير ماسكز ولا مجاملات و يا ترى انتو بقى فى حد منكوا بيجرؤ يكون نفسه قدام كل الناس؟

3 comments:

karakib said...

be what u want but always be urself
antouk

emz said...

karakib ..

i wish i'd be myself all time .. but u know sometimes it can be hard..

Elsede3' said...

nope, never did

nice blog btw